JAK BUDE PROBÍHAT SPOLUPRÁCE

Nechceme vás škatulkovat, proto nemáme žádná krabicová řešení. Abyste si mohli udělat prvotní představu o tom, co vás čeká, a pro koho jsou naše řešení vhodná, máme pro vás tři základní modely, které vám i nám usnadní první kroky spolupráce.
Začínající e-shop nebo e-shop “garážového typu” – zboží uloženo doma nebo v malém skladu “garáži”. Jak zahájit spolupráci? Osobní schůzka – než dáme nabídku musíme se vždy vidět, probrat s vámi vaše vize a cíle na další sezónu. Kdy se potkat? Leden – Říjen – ideální období příprav na další náročnou sezónu.
Právě řešíte?
- Plochu – vše máte doma nebo v malém skladu a plocha je již nedostačující
- Lidské zdroje – nedostatek/přebytek lidí v závislosti na sezóně
- Dopravní náklady – díky agregaci zásilek máme výhodné ceny dopravy
- Jak být vidět u zákazníků – optimalizace webu/e-shopu + marketing
- Jak zboží identifikovat – čárový kód a s tím spojené investiční náklady
- Jak odjet na dovolenou a nezavřít e-shop? Jak zvládnout sezonu?
Co získáte
- Čas na klíčové úkoly
- Optimalizovanou plochu skladu
- Lepší cashflow
- E-shop viditelný na klíčová slova
- Prvotní nastavení logistických procesů
- Koncepci marketingu a koncepci logistiky
E-shop, který již dělá 300+ objednávek denně a řeší tak standardní logistické problémy.” Jak zahájit spolupráci? Logistický scan – rychlé popsání vašich procesů, identifikace všech kritických míst vaše logistického řetězce. Kdy se potkat? Ihned – sezóna je ideální období k identifikaci úzkých míst.
Právě řešíte?
- Růst – rychlejší jak 25% za rok, klade nároky na optimalizaci logistiky.
- Lidské zdroje – personální agentury vs. HPP
- Distribuční strategii – jak co nejefektivněji dostat produkty ke klientům
- Expanzi – do okolních států CEE
- E-shop – optimalizace x responsibilita x https
- Řízený sklad – s tím spojené vysoké investiční náklady
- Optimalizace logistického flow – redukce času a nákladů
Co získáte
- Čas na klíčové úkoly
- Dostatečnou plochu skladu pro další růst
- Optimalizované logistické náklady
- E-shop nastavený podle moderních standardů
- Optimalizované logistické procesy
- Koncepci marketingu provázanou s koncepcí logistiky
- Pokročilou identifikaci zboží = minimalizace chyb
E-shop 2.500+ objednávek za den (obrat kolem 1mld). Jak zahájit spolupráci? Logistický audit – kompletní popis logistického flow, včetně všech analýz, nám poskytnou ucelený pohled na vaši společnost a umožní nám připravit nabídku nebo řešení vám přímo na míru. Kdy se potkat? Ihned – sezóna je ideální období k identifikaci úzkých míst.
Právě řešíte?
- Optimalizace – celkových i dílčích logistických nákladů.
- Outsourcing – reverzní logistiky – reklamace a vratky
- Expanzi – do celé Evropy a dál
- I-marketing – již nechcete být jen vidět, ale musíte být číslo 1
- Automatizaci – eliminace chybovosti a maximální produktivita
Co získáte
- Externí pohled na vaše celkové flow
- Optimalizované logistické procesy
- Partnera pro implementaci moderních technologii – RFID
- Koncepci marketingu provázanou s koncepcí logistiky
- a mnoho dalších